Як навчитися маніпулювати людьми — це вкрай корисне уміння в бізнесі

Техніка ведення розмови в потрібному руслі стане в нагоді кожному.

Маніпуляція людьми допомагає не тільки в бізнесі і у веденні переговорів — це вкрай корисні навички, які допоможуть в будь-якій життєвій ситуації, інформує Ukr.Media.

З чого слід почати

Звичайно ж, почати необхідно з правильного настрою. Управління людьми вимагає великої емоційної віддачі, а також розумових витрат. Згодом навички маніпуляції відпрацюються у вас до рефлексу, а на перший час ваші завдання — це постійна робота над собою і постійна ж практика.

Почніть з того, що задайте собі вірний настрій — ви все можете. Повторюйте собі, що перед вами немає ніяких перешкод, що кожна людина може навчитися чому завгодно — просто комусь потрібно більше, а комусь менше часу і сил. Приготуйтеся до змін світогляду і ставлення до вас навколишніх.

Способи маніпуляції

Маніпуляція здійсниться, тільки якщо при розмові ви справляєте потрібне враження. Тому налаштуйте себе на потрібний лад.

Спосіб перший: правильний погляд. По-перше, відводити його не можна. По-друге, дивитися потрібно або між очей, або в конкретне око, бажано в ліве від вас, оскільки воно пов'язане з півкулею мозку, яка відповідає за емоції. Так ви зможете вже на невербальному рівні відвернути людину від логічного способу мислення. Ну а якщо вам, навпаки, потрібно пробудити в людині логічні навички, дивіться в праве від вас око.

Своєю чергою, якщо ви розумієте, що на вас пильно дивляться, користуючись такою технікою, просто посміхніться і відведіть погляд, роблячи вигляд, що ви нічого не помітили.

Спосіб другий: уявити навіть найбільш неприємну людину хорошою. Так, нерідка трапляється так, що ми спілкуємося з тими, хто нам не приємний. Цього можна уникнути, використовуючи свою уяву. Уявіть, що ви спілкуєтеся з маленькою дитиною. Цією технікою користуються всі люди, що знаходяться на управлінських посадах.

Спосіб третій: прямота. Не звивайтеся — запитайте те, про що хочете запитати. Наприклад, якщо ви відчуваєте обман, то просто запитайте: "ви мене намагаєтеся обдурити?". Нічого страшного в цьому немає, оскільки це всього лише питання. Якщо вас намагаються дійсно обвести навколо пальця, то це поставить людину в дуже непросте становище, тому що прямоти в такому випадку ніколи ніхто не очікує.

Спосіб четвертий: не намагайтеся довести щось опоненту. Не виправдовуйтеся і не приводьте доводи як доказ своєї правоти. В такому випадку працює тонка психологія. Правота — це емоційний стан, який не можна передавати співрозмовнику. Починаючи сперечатися, ви вступите в полеміку, а це вже перший крок до визнання того, що ваша точка зору може виявитися не вірною. Завжди стійте на своєму.

Спосіб п'ятий: не піддавайтеся провокаціям і зміні ходу спілкування. Це працює в тих випадках, коли в бесіді беруть участь три людини і більше. Якщо вас намагаються зачепити, то робіть паузу, дивлячись в очі опоненту, а потім продовжуйте розмову як ні в чому не бувало.

Спосіб шостий: у ситуаціях, коли людина чимось незадоволена, покажіть згоду — це добре працює в разі, якщо ви приймаєте незадоволеного клієнта на роботі. Він кричить, він роздратований тим, що йому продали щось неякісне, а ви ж просто погоджуйтеся з ним, але не підтверджуйте якісні і негативні характеристики вас самих: "я згоден, це дуже неприємна ситуація…". Після того, як спалах роздратування пройде, можна починати конструктивний діалог.

Ці методи впливу на людей можуть бути вкрай корисними для тих, хто працює в сфері, яка передбачає безліч ситуацій, що вимагають уникнення конфліктів. Ці способи впливу допоможуть підпорядкувати собі навіть групи людей, розташувавши їх до себе своїм авторитетом.

Источник