Спеціалісти UA1 про перспективи ринку мобільних ігор в 2023 році в контексті розвитку сфери ігор загалом — 23 березня 2023 :: Донеччина

Спеціалісти UA1 про перспективи ринку мобільних ігор в 2023 році в контексті розвитку сфери ігор загалом - 23 березня 2023 :: Донеччина

Ринок мобільних ігор розвивається дуже швидко і за кількістю завантажень та об’ємом прибутків вже випереджає показники інших сегментів.

В першу чергу, пов’язане це з масовою доступністю смартфонів користувачам зі всього світу, загальне число яких вже перевищило 3 мільярди. Поява нових брендів з демократичними цінами та гарною якістю гаджетів спричинила стрибок в розвитку мобільних ігор, залучивши до розваги максимально широку аудиторію. Сьогодні ігри завантажують практично всі власники смартфонів, а середній вік геймера складає 36 років. Причому, кількість гравців серед жінок та чоловіків практично однакова.

А завдяки різноманіттю жанрів і напрямків, що пропонують розробники, кожен може знайти в App Store чи Google Play саме те, що його зацікавить. Так, підлітки більше люблять битви, стратегії, люди середнього віку надають перевагу пригодницьким сюжетам і шутерам, а геймери старше 70 років вибирають логічні головоломки та варіанти типу «тетрісу».

Загальні тенденції розвитку ринку ігор

Як розповідають експерти Ua1, світовий ринок ігор загалом найближчим часом переживатиме підйом. Незважаючи на мінімальне падіння прибутків від сфери в 2022 році, в майбутньому очікують зростання доходів та аудиторії. Мобільні ігри займатимуть найвищі позиції та поступово привертатимуть увагу навіть тих, хто звик грати в консолі чи ПК.

Чого чекати від ігрової сфери:

  • Збільшення кількості смартфонів та планшетів у світі — а, значить, і зростання числа користувачів продуктів саме цього сегменту.
  • Розвиток новітніх технологій — таких, як VR і AR, хмарні ігри тощо. Все це підтримуватиме ажіотаж серед представників цільової аудиторії та розширюватиме її за рахунок залучення тих, хто раніше іграми не цікавився.
  • Зменшення вартості пристроїв для гри — як смартфонів, так і інших, що зробить їх доступнішими для гравців.
  • Підвищення якості продуктів — ринок вже переповнений іграми і розробники намагатимуться дивувати клієнтів графікою, сюжетами, додатковими опціями, виділяючись з-посеред конкурентів.
  • Випуск найбільш очікуваних аудиторією ААА-проєктів, яскраві презентації, продовження вже відомих сюжетів. Також прогнозують масовий перехід найпопулярніших ігор для ПК та консолей в смартфони, що тільки закріпить за мобільними іграми статус лідерів.
  • Поява нових методів та інструментів монетизації — підписок, відеокреативів, цікавих кампаній, направлених не лише на збільшення прибутку від продажів ігор, але і на підвищення витрат гравців всередині додатків.
  • Відкриття китайського ринку ігор для видавців з-за кордону — цей процес вже розпочався і наразі китайські компанії займають перші місця в створенні найприбутковіших продуктів.

Найближчими роками прибутковість різних сегментів буде неоднаковою. Очікують, що найбільше коштів принесе ринок мобільних ігор, друге місце за об’ємом зароблених грошей займе сегмент хмарних ігор і третє — ринок VR-продуктів.

Вплив загальних тенденцій на розвиток ринку мобільних розваг

Розвиток концепції метавсесвітів буде ще активнішим, що спровокує зростання попиту на ігри. Вже сьогодні багато гравців (від 28% до 50%, в залежності від вікової категорії) активно проводять час в метавсесвітах, не заходячи навіть в ігри. І стверджують, що в майбутньому планують проводити в віртуальних ігрових світах ще більше часу.

Людям потрібно спілкування, тому в процесі ігор вони намагаються налагодити зв’язок та співпрацю. І поступово така взаємодія стає все більш популярною. Допоки невідомо, якого саме вигляду та формату набудуть метавсесвіти, але вже зрозуміло, що їх створенню потрібно приділяти час та увагу, адже напрямок дуже перспективний.

Суттєвих змін зазнають методи монетизації — видавці активніше просуватимуть підписки і найближчими роками цей інструмент розвиватиметься, даючи стабільний прибуток. Чекає на геймерів дещо нове і в магазинах додатків. Адже нещодавно Google Play та App Store дозволили продаж кроссплатформових продуктів, а також завантаження додатків з інших магазинів. Це дає змогу цілому ряду платформ залучити користувачів низькими цінами та перевагами.

Наступні роки стануть періодом розвитку ринків, які зовсім нещодавно з’явилися — так, зростання продемонструють Латинська Америка, Близький Схід, Африка. І хоча Китай та США утримуватимуть лідерські позиції, вказані регіони зможуть здивувати.

Щодо жанрів мобільних ігор, то тут ситуація залишиться практично незмінною. Хіба казуальним іграм експерти пророкують спад популярності через проблеми з монетизацією. Технологічний розвиток смартфонів та вихід на ринок крупних розробників з якісним продуктом трохи потіснять жанр та сприятимуть його трансформації.

Студія UA1 Lviv Games запрошує українських розробників ігор, надаючи можливість працювати в Україні чи на Мальті. Ось тут на сайті можна знайти всю інформацію щодо наявних вакансій, вимог до претендентів та умови.

Джерело