• Реклама

Горводоканал

Куда обратиться по интересующим вопросам? Отзывы о предприятиях, банках, городских организациях
  • Реклама

Подписчиков: БармаЛео, БармаЛео, БармаЛео

Re: Горводоканал

Сообщение БармаЛео » 2017-06-30

В связи с ремонтными работами в Камышанах сегодня не будет воды

Вложения

Горводоканал
Аватара пользователя
Живет на форуме
Живет на форуме
 
Сообщения: 2451
Зарегистрирован: 31 авг 2014, 09:53
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 66 раз.

Реклама

Re: Горводоканал

Сообщение БармаЛео » 2018-03-20

2018 рік Херсонський водоканал оголосив роком абонента – підприємство хоче стати ближче до свого споживача, зробити спілкування з ним більш комфортним, позбавити його від стояння у чергах та ходіння коридорами водоканалу.

У водоканалі вже працює колцентр, зателефонувавши д якого за номером 0 800 503 283, можна записатися на розпломбування чи пломбування лічильника води, повідомити його показники на кінець місяця, звернутися з приводу аварійної ситуації чи іншої проблеми з водопостачанням.

Оператори передають інформацію відповідній службі, до того ж, зв’язуючись з абонентом, контролюють – як вирішилася проблема. Працює концентр поки лише у робочі дні, у вихідні і святкові – ні. Але ми хочемо зробити роботу колцентру цілодобовою й без вихідних, тому що аварії стаються й у вихідні й уночі. Думаю, до кінця року, може навіть і раніше ми це зробимо, - розповів «Любимому Херсону» директор Херсонського водоканалу Михайло Чемерис.

А вже з 1 квітня у Водоканалу з’явиться новий сайт, де споживач зможе зареєструватися в особистому кабінеті. Там можна буде не лише вносити показники лічильника.

Наразі ми ведемо переговори з банками, щоб була можливість оплатити за воду там же в особистому кабінеті. Споживач вніс показники, відразу з’явиться рахунок й уся історія оплати, тобто на звірки за роздруківками до водоканалу вже ходити не треба. Якщо виникнуть запитання щодо оплат, людина телефонує до концентру, там звернення зареєструють, з’ясують, «прояснять» ситуацію, - каже директор підприємства.

І ще одна послуга-новинка, яка для власників смартфонів доступна вже відсьогодні. Показники лічильника можна передати за допомогою мобільного додатку Вайбер. Для цього треба сфотографувати показники лічильника на кінець місяця (попередні не треба), вказати особовий рахунок і адресу. Останню на випадок, якщо абонент зробить помилку у цифрах особистого рахунку. Мобільний номер для цієї послуги 050 396 90 91.

Нагадаємо, згідно з Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», споживач зобов’язаний щомісячно передавати показники водолічильника. Рекомендований період їх прийому за звітний місяць – з 25 до 30-31 числа.
Аватара пользователя
Живет на форуме
Живет на форуме
 
Сообщения: 2451
Зарегистрирован: 31 авг 2014, 09:53
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 66 раз.

Пред.

Вернуться в Организации города - ОТЗЫВЫ

  • Реклама
Херсон 2018