• Реклама

Від аудиторів

Возможно именно здесь вы найдете что-то интересное и необычное
Правила форума
В данном разделе размещаются только объявления от частных лиц.
Предложения от ИНТЕРНЕТ МАГАЗИНОВ размещаются ТОЛЬКО НА ПЛАТНОЙ ОСНОВЕ
Частные объявления так же можно разместить в ТОП на платной основе.
ВНИМАНИЕ! Размещение объявлений интернет магазинов разрешено только на платной основе! Стоимость размещения в разделе "Предложения интернет магазинов" - 200 грн. В других разделах 500 грн. Размещение в ТОП 120 грн месяц.
Подписчиков: ПСУ ПО ДАСУ в області

Від аудиторів

Сообщение Прес-служба ДфІ » 07 дек 2016, 15:36

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечило відшкодування втрат на понад 13 млн грн за 11 місяців 2016 року

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області протягом січня – листопада 2016 року забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових і матеріальних ресурсів, на суму понад 13,41 млн грн.
За результатами ревізій, перевірок державних закупівель та державних фінансових аудитів місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, керівники підприємств і установ прийняли 74 управлінські рішення.
Через недотримання вимог законодавства 144 посадові особи притягнуто до адміністративної відповідальності, 51 – до дисциплінарної та матеріальної, зокрема 13 осіб звільнено з посад.
За матеріалами контрольних заходів правоохоронні органи розпочали 25 досудових розслідувань та вручили 4 письмові повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
До суду пред’явлено 8 позовів щодо відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму понад 12,86 млн грн.
У 28 випадках до установ, під час ревізій яких виявлено порушення, застосовано такі заходи впливу, як призупинення бюджетних асигнувань, зупинення операцій з бюджетними коштами та зменшення бюджетних призначень.
Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України надіслано відомості про виявлені фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на загальну суму 933,47 тис. грн.

Прес-служба ДфІ
Посетитель
Посетитель
 
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 14 июл 2016, 15:15
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 9 раз.

Реклама

Re: Від аудиторів

Сообщение Олег25 » 07 дек 2016, 19:06

О. Налоговая? Вы как раз кстати. Привет Насирову. Вот это реформатор! Талантище! Никакой полоумный янукович, ни контуженая йюля, ни пасечник, ни диды-колдуны, никто под давлением (в кавычках) барыг не снижал ставку беспошлинного ввоза товаров. А Насиров придумал! Молодец! Голова! Боротьба триває!
https://www.facebook.com/anton.ohaiogod ... 8718167210

Олег25
Живет на форуме
Живет на форуме
 
Сообщения: 1244
Зарегистрирован: 26 июн 2015, 12:01
Благодарил (а): 20 раз.
Поблагодарили: 61 раз.

Re: Від аудиторів

Сообщение Omg » 07 дек 2016, 23:19

Так это фининспекция, а не налоговая.
Аватара пользователя
Omg
Живет на форуме
Живет на форуме
 
Сообщения: 1212
Зарегистрирован: 22 июн 2015, 09:30
Благодарил (а): 16 раз.
Поблагодарили: 52 раз.

Взаємодія

Сообщение Прес-служба ДфІ » 19 дек 2016, 13:13

У Держаудитслужбі відбулися установчі збори Громадської ради
Прес-служба Державної аудиторської служби України

16 грудня 2016 року відбулися установчі збори Громадської ради при Державній аудиторській службі України.

Вітаючи присутніх на установчих зборах представників громадськості, Голова Держаудитслужби Лідія Гаврилова наголосила на необхідності участі інститутів громадянського суспільства у процесі реформування як держави загалом, так і органів влади зокрема.

«Сьогодні активна взаємодія органів влади із громадськістю це не данина моді. Це – об’єктивна необхідність, без якої і реформування цих самих органів влади, і розвиток нашої держави загалом буде малоефективним, або взагалі неможливим», – зазначила Лідія Гаврилова.

Під час зборів було заслухано звіт керівництва Громадської ради при Держфінінспекції про результати її діяльності протягом 2014–2016 років, після чого було обрано новий склад громадської ради (Громадської ради при Держаудитслужбі) та її керівництво.

Також під час установчих зборів Громадської ради при Держаудитслужбі були розглянуті інші питання організаційного характеру.
Більше аудиторських новин: http://www.dkrs.gov.ua/

Прес-служба ДфІ
Посетитель
Посетитель
 
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 14 июл 2016, 15:15
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 9 раз.

Протидія крадіям

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 19 янв 2017, 15:53

Спільна протидія

РОЗШУК БЮДЖЕТНИХ КОРУПЦІОНЕРІВ

Шановні громадяни! Звертайтеся на телефон довіри
Держаудитслужби в Херсонській області
за номером у місті Херсоні 0552 263628

Захист громадської свідомості від корупційного впливу є одним із головних напрямів запобігання корупції. Під корупціонером слід розуміти не лише посадовця, що отримує хабарі, а й особу що виконує управлінські функції, що отримує незаконну винагороду, а також особу, що дає хабар (винагороду).

Поведінка корупціонера може бути описаною моделлю боротьби мотивів, що іноді називається «моделлю вагів» або моделлю ризикованої поведінки.

На Херсонщині аудитори перевірили використання коштів у сфері держзакупівель майже на півмільярда гривень у 2016 році

Державні аудитори дослідили 59 процедур закупівель на суму 493,96 млн.грн. За результатами аналізу державних і публічних закупівель (без виходу на об’єкт контролю шляхом запиту документів)
Загалом фахівці попередили порушень у сфері закупівель на загальну суму 89,15 млн грн упродовж 2016 року. Натомість у 2015-ому році було попереджено порушень під час закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти лише на 28,19 млн грн.
Зокрема, через виявлені фінансові порушення у 2016 році розірвано 9 укладених договорів на загальну суму 18,41 млн грн і відмінено 8 торгів на суму близько 70,74 млн грн.

Прес-служба Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Заходи на Заході

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 25 янв 2017, 11:19

Аудитори Львівщини встановили нестачу мостових балок на понад 700 тис. грн у Сколівській міській раді
Прес-служба Західного офісу Держаудитслужби


Фахівці Західного офісу Держаудитслужби виявили порушення, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на понад 1,3 млн грн під час ревізії міського бюджету м. Сколе та фінансово-господарської діяльності Сколівської міської ради.

Зокрема, під час інвентаризації, проведеної під час контрольного заходу, зафіксовано нестачу мостових балок обліковою вартістю 735 тис. грн, які придбали для відновлення мосту через р. Опір, пошкодженого стихією 23-27 липня 2008 року.

Також виявлено, що міська рада зайво сплатила загалом 462 тис. грн Сколівському ЖКГ за роботи із благоустрою міста, виконання яких не підтверджено, та Стрийському міському комбінату комунальних підприємств, яке завищило обсяг вивезених твердих побутових відходів.

Про результати ревізії поінформовано Стрийську місцеву прокуратуру, а матеріали передано до Управління захиту економіки у Львівській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України.

Більше новин: http://www.dkrs.gov.ua

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Південний офіс.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 25 янв 2017, 11:27

Повідомляємо
Фахівцями апарату Південного офісу Держаудитслужби буде проведено Державний фінансовий аудит фінансово-господарської діяльності Інституту післядипломної освіти спеціалістів морського та річкового транспорту.
Початок проведення аудиту – 01.02.2017
Період, що підлягає аудиту, – 01.01.2013 по 31.12.2016

Кожен громадянин області може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни на вищевказаному об’єкті за телефоном (048) 728-36-86 або надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Є така Служба.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 25 янв 2017, 11:32

У Держаудитслужбі представили заступника Голови – Юлію Солянік

Голова Держаудитслужби України Лідія Гаврилова представила трудовому колективу заступника Голови Держаудитслужби Юлію Солянік.

«Шановні колеги, представляю заступника Голови Держаудитслужби, Юлію Валеріївну Солянік, яка призначена на цю посаду згідно з відповідним розпорядженням Кабінету Міністрів України», – сказала Лідія Гаврилова.

Вона зазначила, що Юлія Солянік призначена на цю посаду за результатами проведеного конкурсу.

«Юлія Валеріївна має значний досвід роботи у сфері державного фінансового контролю, сподіваюся, це зробить нашу Службу ще більше дієздатною», – наголосила Голова Держаудитслужби.

Зі свого боку, Юлія Солянік запевнила, що докладе максимальних зусиль, аби виправдати виявлену їй довіру.
Більше новин: http://www.odoblkru.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Аудиторський звіт.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 27 янв 2017, 16:51

На Івано-Франківщині відбулося виїзне розширене засідання Колегії Держаудитслужби України
Прес-служба Державної аудиторської служби України

Сьогодні на Івано-Франківщині відбулося виїзне розширене засідання Колегії Державної аудиторської служби України. Метою цього заходу було як підбиття підсумків за 2016 рік, так і визначення завдань на 2017 рік.

До участі у засіданні були залучені й керівники структурних підрозділів міжрегіональних територіальних органів Держаудитслужби.

«Користуючись такою нагодою, ми намагаємося якомога ширше обговорити всі питання, пов’язані з нашою діяльністю, які виникають як у нас – в центральному апараті, так і в колег з територіальних органів нашої Служби», – зазначила Голова Держаудитслужби Лідія Гаврилова.

Вона наголосила, що одним із основних питань, яке потребує постійної уваги, є професійний ріст і підвищення кваліфікації державних аудиторів.

«Саме тому ми й проводимо виїзні засідання колегії, на які запрошуємо начальників відділів та їхніх заступників місцевих управлінь Держаудитслужби. Адже це гарна нагода для них поспілкуватися з досвідченішими колегами, навчитися чогось нового. Для цього під час виїзних засідань колегії ми намагаємося не лише розглядати питання щодо звітування за певний період діяльності, а й удосконалювати управлінську діяльність», – наголосила Голова Держаудитслужби. Вона також додала, що такі заходи дуже важливі в контексті реорганізації колишньої Держфінінспекції у Держаудитслужбу.

Аналізуючи результати роботи за минулий рік, Лідія Гаврилова зазначила, що протягом цього часу фахівцям Держаудитслужби вдалося забезпечити як реалізацію повноважень і функцій Держаудитслужби шляхом поступового запровадження в свою діяльність фінансових аудитів, так і здійснення заходів, притаманних інспектуванню.

Так, напрацьовано і подано на розгляд Кабінету Міністрів України низку пропозицій щодо більш ефективної діяльності підприємств державного сектору економіки за результатами аудитів їхньої діяльності. Разом із цим протягом минулого року забезпечено відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів держави на суму понад 611,5 млн грн. Зокрема, сума відшкодування втрат ресурсів, що були виявлені в попередні роки, становить майже 192,4 млн грн.

Протягом 2016 року Держаудитслужба перевірила понад 2,4 тис. підприємств, установ та організацій. На 90 % із них виявлено порушення фінансово-господарської дисципліни.

Реалізуючи право на звернення до суду в інтересах держави, за минулий рік спеціалісти Держаудитслужби пред'явили 143 позови щодо відшкодування втрат фінансових і матеріальних ресурсів на загальну суму понад 62,2 млн грн. Пред'явлення ще 376 таких позовів ініційовано перед органами прокуратури та об'єктами контролю.

За результатами аналізу процедур закупівель (без виходу на об’єкт контролю шляхом запиту документів) протягом 2016 року Держаудитслужба попередила порушення у сфері закупівель за державні кошти на суму 4,7 млрд грн. Зокрема, через виявлені порушення відмінено конкурсні торги на загальну суму 3,8 млрд грн. Укладених договорів розірвано на суму майже 0,9 млрд грн.

Протягом 2016 року за матеріалами ревізій та перевірок, які проводила Держаудитслужба, правоохоронні органи розпочали 669 досудових розслідувань (з урахуванням результатів перевірок правоохоронних органів, до яких працівників Держаудитслужби було залучено як спеціалістів) і вручили 189 письмових повідомлень про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.

Для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, до Державної служби фінансового моніторингу України направлено 90 інформацій про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, на суму майже 4,3 млрд грн.

За порушення фінансово-бюджетної дисципліни до адміністративної відповідальності притягнуто понад 5,4 тис. посадових осіб підприємств, установ та організацій. Загальна ж сума накладених адміністративних стягнень становила понад 1,8 млн грн. Ще 1081 посадовця притягнуто до дисциплінарної відповідальності, з них 134-х звільнено із посад. До матеріальної відповідальності притягнуто 771 особу.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Державні аудитори

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 фев 2017, 11:47

Головне управління Держгеокадастру у Харківській області зайво сплатило 880 тис. грн за послуги з інвентаризації земель та земельних ділянок
Прес-служба Північно-східного офісу Держаудитслужби

Фахівці апарату Північно-східного офісу Держаудитслужби виявили порушення, що призвели до втрат, на суму понад 1,1 млн грн під час ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.

Зокрема, Головне управління зайво сплатило 880 тис. грн Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру", посадові особи якої внесли до актів приймання-передачі робіт з інвентаризації земель та земельних ділянок послуги та роботи, виконання яких фактично не підтверджено.

Також виявлено, що Головне управління зайво компенсувало вартість комунальних та експлуатаційних витрат на утримання майна, яке перебуває у суборенді, на загальну суму 177 тис. грн.

Завдяки заходам, які вжили фахівці офісу, більшість із виявлених порушень вже усунута.

Про результати ревізії поінформовано Державну службу України з питань геодезії, картографії та кадастру, а її матеріали передано до Управління Служби безпеки України в Харківській області.


Більше новин: http://www.dkrs.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Від аудиторів

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 фев 2017, 12:51

Активна протидія
Закупівлі поза корупціонерами
«Телефон довіри» Держаудитслужби в Херсоні – 0552 26 36 28


До найбільш розповсюджених порушень у сфері державних та публічних закупівель, яких припускаються Замовники, належать: укладання договору без проведення процедури закупівель; укладання договорів закупівлі за цінами, вищими, аніж запропонована ціна переможцем; створення умов для перемоги окремого виконавця; необґрунтоване застосування переговорної процедури закупівлі.

Державні аудитори Херсонщини подають позови в інтересах держави

За порушення вимог бюджетного законодавства Управлінням застосовано адміністративних стягнень по 141 справі за результатами контрольних заходів При цьому винними посадовими особами сплачено добровільно штрафів на суму 28,44 тис. грн.

Крім того, юристами Управління подані до Окружного адміністративного суду в інтересах держави 8 позовів.

До Господарського суду Херсонської області надано 17 позовів про стягнення мільйонних збитків, провадження по яким відкрито і перебувають на розгляді.

Юридична робота Управління спрямована на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів. Зокрема, юристи під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків, перевіряють договірні умови, здійснюють претензійно-позовну роботу, забезпечують адміністративне провадження та виконують інші завдання, покладені на юридичну службу.

Реалізація державної політики у сфері державного фінансового контролю, а також представлення інтересів державних інтересів у судах, триває.

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Re: Від аудиторів

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 фев 2017, 15:00

Фахівцями апарату Південного офісу Держаудитслужби буде проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Одеського відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності.

Початок проведення ревізії – 03.02.2017
Період, що підлягає аудиту, – 01.01.2014 по 01.02.2017


Кожен громадянин області може поінформувати про можливі порушення фінансово-бюджетної дисципліни на вищевказаному об’єкті за телефоном (048) 728-36-86 або надіслати інформацію на електронну адресу doviraaudit@gmail.com.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Протидія корупційним проявам

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 02 фев 2017, 17:06

Держаудитслужба активізує співпрацю з громадськістю для ефективнішої боротьби з корупцією


Прес-служба Державної аудиторської служби України

У контексті реалізації урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції» 01 лютого ц.р. відбулася чергова робоча зустріч фахівців Держаудитслужби з представниками громадськості.

Громадськість представляли члени низки громадських організацій та об’єднань на чолі з координатором урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції» Оксаною Величко.

Представників Держаудитслужби очолювала заступник Голови Держаудитслужби Юлія Солянік.

Метою зустрічі було обговорення стану впровадження заходів, закріплених за Держаудитслужбою Планом заходів щодо запобігання корупції в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, затвердженим урядовим розпорядженням від 05.10.2016 № 803-р.

Головним питанням, яке обговорювалося під час зустрічі, було забезпечення прозорості в роботі Держаудитслужби шляхом оприлюднення результатів державного фінансового контролю, що проводить Держаудитслужба. Найперше йшлося про оприлюднення на веб-сайті Держаудитслужби аудиторських звітів.

«Максимальна прозорість органів влади – це один із вкрай важливих елементів боротьби з корупцією, – зауважила Оксана Величко. – І те, що Держаудитслужба оприлюднює аудиторські звіти і планує найближчим часом активізувати цю роботу, є дуже хорошим прикладом для інших органів влади».

Юлія Солянік зі свого боку також наголосила на актуальності дотримання органами влади принципів відкритості й прозорості.

«Як представник Держаудитслужби зазначу, що дотримання принципів прозорості у діяльності державного контролюючого органу сприятиме насамперед підвищенню довіри суспільства до державної влади. До того ж оприлюднення аудиторських звітів може стати додатковим важелем впливу як на фактичних, так і на потенційних порушників фінансової дисципліни», – зазначила Юлія Солянік.

Учасники зборів також обговорили низку технічних питань, пов’язаних із виконанням урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції».

Підсумком зустрічі була домовленість про оприлюднення ближчим часом усіх аудиторських звітів, складених за результатами контрольних заходів, що були проведені 2016 року, та підготовку порядку оприлюднення аудиторських звітів на системній основі в режимі он-лайн.

Довідка. Урядово-громадська ініціатива «Разом проти корупції» реалізується з метою запровадженню заходів боротьби з корупцією в органах виконавчої влади. Ці заходи затверджені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 жовтня 2016 р. № 803-р «Деякі питання запобігання корупції в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади».

Зазначена ініціатива передбачає втілення 83 відповідних заходів.

Більше новин: http://www.dkrs.gov.ua/

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Держаудитслужба. Кадрові питання.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 08 фев 2017, 10:32

Пряма лінія
Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області проводить 08.02.2017 року з 10.00 до 11.00 «Пряму телефонну лінію» за телефоном 490424. На запитання відповідатиме завідувач сектору роботи з персоналом Малахова Лариса Миколаївна.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Південний офіс.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 08 фев 2017, 13:32

Пряма лінія

Південним офісом Держаудитслужби заплановано проведення 09.02.2017 року з 10.00 до 12.00 «Прямої телефонної лінії» за телефоном 048 728-36-86.

На Ваші запитання буде відповідати завідувач сектору внутрішнього аудиту апарату Південного офісу Держаудитслужби Лосюк Галина Володимирівна.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Пряма лінія

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 09 фев 2017, 11:14

Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

09.02.2017 року з 10.00 до 11.00 проводить «Пряму телефонну лінію» за телефоном 265012. На запитання буде відповідати заступник начальника управління - начальник відділу контролю в органах влади, оборони, правоохоронних органах та за місцевими бюджетами Поліщук Олександр Кіндратович.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Освіта, наука і спорт

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 09 фев 2017, 11:49

Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області проводить

10.02.2017 року з 14.00 до 15.00 «Пряма телефонна лінія» за телефоном 490520. На запитання буде відповідати начальник відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації Нарченко Олена Віталіївна.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

результати

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 09 фев 2017, 12:31

Херсонські аудитори за січень 2017 року забезпечили відшкодування втрат на понад 1 млн грн
Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
Протягом січня 2017 року фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області забезпечили усунення порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму понад 1,23 млн грн.
За результатами контрольних заходів керівники місцевих органів влади, підприємств, установ та організацій прийняли 6 управлінських рішень.
За матеріалами ревізій та перевірок правоохоронні органи розпочали 2 досудових розслідування.
До однієї установи, під час ревізії якої виявлені фінансові порушення, застосовано такий захід впливу, як зупинення операцій з бюджетними коштами.
За результатами аналізу публічних закупівель через виявлені порушення відмінено торги на загальну суму 12,68 млн грн.
За недотримання законодавства 9 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, 4 – до дисциплінарної, 4 осіб звільнено із займаних посад.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Кадрові питання

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 27 фев 2017, 17:04

В апараті Південного офісу Держаудитслужби
буде проведено 28.02.2017 року з 10.00 до 12.00 «Пряму телефонну лінію» за телефоном 724-35-18.

На запитання буде відповідати начальник відділу по роботі з персоналом Маломанова Ірина Геннадіївна.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Протидія корупційним проявам

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 29 мар 2017, 10:48

ПРОТИ КОРУПЦІЙНОГО «РОЗПИЛУ» КОШТІВ І МАЙНА
Шановні громадяни! Звертайтеся на «телефон довіри» державних аудиторів за номером у місті Херсоні 263628

Бюджетна корупція зумовлена можливістю доступу окремих горе-чиновників до ресурсів державного і місцевих бюджетів. Звісно, задля їхнього власного збагачення.
Будь-який корупціонер постійно тремтітиме на своїй посаді від того, що може викликати негативну і осудну оцінку його шкідливої для громади діяльності. Тож вносимо у свідомість небайдужих громадян розуміння щодо необхідності звертатися на «телефон довіри» у разі наявності доказів про корупціонерів. Примножимо разом приклади перемоги над корупціонерами у спокусливій для них бюджетній сфері.
Закликаємо громадян повідомляти про окремі випадки корупції.

Каланчацьке управління водного господарства не перерахувало до державної казни майже 145 тис. грн

Під час ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Каланчацького управління водного господарства (далі - УВГ) фахівці встановили факт недоотримання доходів держбюджетом на суму 144,83 тис. грн за період з 01.01.2013 по 31.12.2016.
Зокрема, всупереч умовам типових договорів з надання послуг, пов’язаних з подачею води на полив сільськогосподарських культур, вимог Бюджетного, Цивільного і Господарського кодексів, УВГ не перераховано пеню до Державного бюджету України загалом на 144,83 тис. грн.
За результатами проведеного контрольного заходу складено адміністративний протокол.
Матеріали ревізії передано правоохоронним органам.

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Міжнародний досвід.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 04 апр 2017, 12:43

Делегація Держаудитслужби продовжує вивчати досвід американських колег
Прес-служба Державної аудиторської служби України

Черговий день робочого візиту делегації Держаудитслужби (3 квітня) у США був багатим на події. Українські державні аудитори побували в трьох різних місцях штату Меріленд.

Спершу у World Trade Center Institute (WTCI) за допомогою консультанта зі стратегічних комунікацій Зухер Аль-Факі вони продовжили розпочату роботу зі складання плану діяльності Держаудитслужби на перспективу.

Згодом у місті Роквілл відбулася зустріч з представниками Управління генерального інспектора (Office of the Inspector General (OIG)) урядового округу Монтгомері (Montgomery County Government). Під час цієї зустрічі делегація Держаудитслужби не лише переймала досвід США, а й розповіла американській стороні про діяльність Державної аудиторської служби України, зокрема, про її структуру, повноваження та основні функції.

Після завершення робочого дня українська делегація відбула до передмістя Балтимора на дружню вечерю до родини Романа та Уляни Бачинських. Показово, що їхня домівка є осередком української культури в Балтиморі.

Пан Роман – лікар, пані Уляна – архітектор. Обидвоє працюють у Адміністрації соціального забезпечення міста. Проживши все своє свідоме життя у США, вони добре розмовляють українською мовою, знають багато українських пісень та звичаїв, шанують традиції свого народу і турбуються про майбутнє України.

Під час дружньої зустрічі із вихідцями з України був і екс-президент вашингтонської групи (Асоціація професіоналів української громади США), колишній торговий аташе США Андрій Бігун.

Зустріч із українською громадою надовго запам'ятається делегації Держаудитслужби.
Більше новин: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Південний офіс. Начальник - Олег Муратов.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 05 апр 2017, 16:09

Апарат Південного офісу Держаудитслужби проводить 06.04.2017 року з 10.00 до 12.00 «Пряму телефонну лінію» за номером 048 724-35-18.

На Ваші запитання буде відповідати начальник відділу по роботі з персоналом Маломанова Ірина Геннадіївна.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Приклади фінпорушень на рівні міста

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 07 апр 2017, 10:30

Одеські аудитори під час ревізії у Виконавчому комітеті Чорноморської міської ради виявили втрат на 445 тис. грн
Прес-служба Південного офісу Держаудитслужби

Фахівці апарату Південного офісу Держаудитслужби під час планової ревізії міського бюджету, фінансово-господарської діяльності Виконавчого комітету Чорноморської міської ради виявили фінансові порушення, що призвели до втрат, на суму понад 445 тис. грн.

Зокрема, аудитори встановили, що протягом 2013–2016 років на підставі розпоряджень міського голови та в.о. міського голови без рішення відповідної ради керівному складу виконкому Чорноморської міської ради незаконно призначено та сплачено премії до святкових, професійних та ювілейних дат майже на 170 тис. грн, що разом з нарахуваннями становило 227 тис. грн.

Окрім того, коменданту адміністративно-господарчої групи Виконавчого комітету Чорноморської міської ради незаконно нарахували заробітну плату сумісника за фактично невідпрацьований час, що разом з нарахуваннями до державних цільових фондів завдало матеріальної шкоди міському бюджету на суму майже 82 тис. грн.

Аудитори зафіксували низку й інших порушень. Так, у виконкомі, порушуючи вимоги законодавства, зайво витратили кошти на утримання впродовж 2014 року чотирьох працівників, покривали комунальні послуги, які спожили інші юридичні особи, що призвело до зайвого витрачання 136 тис. грн з міського бюджету.

За недотримання законодавства з фінансових питань на двох посадових осіб складено протоколи про адміністративне правопорушення, а виконавчому комітету зупинено операції з бюджетними коштами на рахунках.

Матеріали ревізії передані до місцевої прокуратури.

Більше аудиторських новин: http://www.dkrs.gov.ua/kru/uk/index

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Олег Муратов. Південний офіс Держаудитслужби.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 10 апр 2017, 12:22

Начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов дав інтерв’ю інформаційному агентству «368 медіа» в рубрики «Інтерв’ю».

Назва статті: «Олег Муратов: «На многие вещи смотрю не как ревизор, а как экономист».

Олег Муратов:
- На многие вещи смотрю не как ревизор, а как экономист



После реформирования ГФИ в Госаудитслужбу созданный Южный офис в Одессе возглавил бывший экономист Олег Муратов. Чиновник с 1998 по 2001 годы работал менеджером и директором филиала ООО «Капитал». С 2001 по 2002 годы он работал главным специалистом отдела процессов банкротства и ликвидации Регионального агентства по вопросам банкротства в Одесской, Николаевской и Херсонской областях. После этого трудился в управлении торговли и туризма Одесской ОГА. С осени по декабрь 2005 года он занимал пост помощника гендиректора ООО «ТИС», а после вновь вернулся в обладминистрацию. Уже с 2008 года Муратов занял пост директора департамента экономического развития и торговли. Редакция 368.media встретилась с чиновником, чтобы обсудить последние данные ревизий ключевых объектов.

Вы являетесь руководителем структурного подразделения Госаудитслужбы с довольно необычным названием «Южный офис». Что входит в ваше ведение?

Одесская, Николаевская, Херсонская области, Автономная республика Крым и город Севастополь – это Южный офис.

К Крыму вы имеете весьма условное отношение…

К сожалению, да. Каждый из нас на своем месте делает все, чтобы Крым был освобожден, но реалии пока такие.

Раз так, давайте перейдем к осязаемым и подконтрольным вам объектам. Как завершились проверки в Черноморском морском порту? Наверняка они были неслучайными, ведь предприятие сотрясают скандалы.

Черноморский порт — достаточно сложный объект. Аудит мы провели, однако дать однозначные ответы сложно. Конечно, есть объективные данные цифры. Мы брали три квартала 2016 года и сравнивали с аналогичным отрезком 2015 года. В 2016 году прибыли была меньше, однако это все равно условные показатели.

И, все-таки, что можно сказать по порту?

Проблем там хватает, и они обусловлены не только ошибками руководства, а и историческими реалиями. Черноморский порт по ряду показателей всегда проигрывал Южному и Одессе. Проигрывал априори, уже хотя бы потому что по железной дороге туда дольше везти и вывозить грузы чем в указанные выше порты. Кроме того, там в последние годы не проводились дноуглубительные работы, и реальные глубины не всегда соответствуют заявленным. Но не стоит государственное предприятие оценивать только по показателю прибыли.

А как тогда?

Приведу простой пример: для меня, как для экономиста, далеко не на первом месте стоит финансовая успешность такого предприятия как ОПЗ. Намного важнее то, что эти четыре тысячи человек ходят на работу, получают зарплату, а не стали на учет в Фонд занятости и им нужно выплачивать пособия.

В Черноморском порту были конкретные моменты, например, сотни миллионов гривен, которые зависли в PlatinumBank…

Данная ситуация по временным рамкам в наш аудит не вошла, однако я, тем не менее, отправил письма руководителям всех портов с настоятельной рекомендацией вкладывать средства только в государственные банки.

Какие есть резервы у порта?

Например, от аренды порт может дополнительно получить 141 млн гривен. Еще 3,7 млн гривен можно было бы получить от реализации старых конструкций в качестве металлолома.

Насколько нам известно, есть серьезные проблемы с компанией «Транс-Сервис»…


В соответствии с договором, заключенным между госпредприятием и ООО «Транс-Сервис» (действует до 2019 года), компания получила в аренду пять портальных кранов «Кондор», стоимостью в 54,3 млн гривен. Сделка оказалась невыгодной, т.к. доходы от ГП «ЧМТП» от самостоятельного использования портальных кранов смогли бы увеличится еще на 12,3 млн гривен.

Кроме того, неисполнение условий договоров на ведение совместной деятельности с компаниями ЧП «КТИ», «Миллениум-2003», «АЛДИ» и ЧП «Камея» привели к потерям 817 тыс. гривен и недополучению 4,72 млн гривен.

А как обстоит дело с финансирование объектов социальной сферы?

Неэффективные расходы порта на содержание и обслуживание объектов социальной сферы, которые не используются по назначению, составили 7,6 млн гривен. В частности, несвоевременное решение о списании оздоровительно-спортивного комплекса «Радужный» и реализация материалов, появившихся из-за демонтажа зданий и сооружений, может привести к потере доходов на сумму в 1,55 млн гривен.

Вы проверяли и мэрию Черноморска. Как обстоят дела в хозяйстве Валерия Хмельнюка?

Есть как прямые нарушения так, и непрямые. Если мы говорим о первых, то они не столь значительны, хотя и показательны. С 2013 по 2016 год мэру и его замам выплачивали премии без решения сессий горсовета – это 227 тысяч гривен. Также осуществлялась выдача материальной помощи: наличными через кассу, причем были случаи, когда получать приходили лица, которые ставили подписи, не соответствующие подписям в паспортах. Мы это передали в правоохранительные органы.

Что вы имеете в виду под непрямыми потерями?


Например, ООО ТРК, у них есть «Ильичевское телевидение 3», где половина принадлежит мэрии, а половина — частным физическим и юридическим лицам. Только с 2013 по 2016 год мэрия перечислила на нужды структуры более трех с половиной миллионов гривен. Фактически это безвозвратная финансовая помощь. Вопрос: что с этого простому жителю Черноморска?

Жителей Черноморска больше интересует вопрос строительства моста…

Ситуация с мостом такая. Мэрия анонсировала строительство, фактически имея в наличии только 10 млн гривен, которые в 2016 году им перевел порт, сам он же мост стоит, по акцепту, чуть более 100 млн гривен. Когда мы анализировали тендер по выбору подрядчика, то там были определенные нарушения, правда, не столь существенные. Реально в бюджете Черноморска денег на постройку моста явно недостаточно. Хотя мост, безусловно, нужен. Главное, чтобы он не стал очередным долгостроем в регионе.

Черноморск вы активно проверяли, а как быть с Одессой?


Мы закончили ревизию управления капитального строительства горсовета, там было нарушений почти на два миллиона гривен, в основном это недоплата паевых взносов и завышение объемов. Сейчас занимаемся департаментом коммунальной собственности, смотрим продажи, кому, как и почему продают и сдают помещения в аренду, находящие на балансе территориальной громады.

А скандальный переезд мэрии на «Краян» вас не привлекает?


НАБУ уже привлекал наших специалистов к расследованию. Кроме того, поскольку, документы по этому объекту изъяты НАБУ, мы обратились к ним с просьбой предоставить нам копии. Сейчас анализируем торги по ремонту «Краяна».А вообще я считаю, что правонарушение легче предотвратить, чем потом «расхлебывать» последствия. Поэтому для меня еще одно приоритетное направление – операционный аудит. Это порты, ОПЗ, филиалы АМПУ. Мы анализируем проекты договоров, платежных поручений. За первые три месяца мы нашли нарушений на сумму в 19,5 миллионов гривен, из них почти 16 млн гривен предприятия исправили.

Расскажите об аудите ГП «Одесский цирк»…

Функция любого государственного предприятия, в том числе и «Одесского цирка» – это получение прибыли, но ее за последние пять лет не было. И это при том, что ежегодно они получали от государства примерно по три миллиона гривен, зато показывали небольшой убыток – от 15 до 50 тысяч гривен. Совершенно ясно, что это делалось для того, чтобы не потерять госфинансирование. Мы только на одной зарплате нашли нарушений на полтора миллиона гривен.

Мертвые души?

Либо человека не было, а ставка была, либо была ставка, и был человек, но видом деятельности эта работа не была обусловлена. Мы проанализировали деятельность предыдущего директора, потом посмотрели на период без директора, потом год пребывания на должности нового директора, и не увидели вообще никакой динамики к улучшению. Поэтому итогом аудита стала рекомендация к смене руководства «Одесского цирка». Все-таки незаконно получить 11 миллионов гривен доходов – это надо уметь.

У цирка наверняка есть активы, на которых можно заработать…

Часть активов при сомнительных обстоятельствах перешла в частные руки, я имею в виду небольшие помещения. Есть еще у них гостиница на Княжеской. При этом цирк с этого не имеет ни копейки, хотя объект у него на балансе.

Много ли примеров, когда вот так бессовестно принадлежащие государству площади приносят доходу какому-то дяде?

В Одессе есть учреждение под названием «Институт последипломного образования специалистов морского и речного транспорта». Ему принадлежит большое здание на углу Канатной и Успенской. В результате аудита мы нашли недополученных доходов и упущенных выгод на сумму более чем в семь миллионов гривен. Одна из схем вот какая: в 2000 году приняли решение о создании социально-культурного центра и передали две тысячи квадратных метров помещений в совместную деятельность с общественной организацией. Чтобы на этой территории функционировал центр. Однако создавать его, видимо, никто не планировал. Вместо этого пятнадцать лет вторая сторона сдавала в субаренду помещения, платила институту приблизительно 10 тыс. гривен в месяц, как взнос в совместную деятельность. И все.

Ваша структура призвана изыскивать нарушения, другими словами, бороться с коррупцией. А есть ли нечистые на руку в ваших рядах?

Каких-либо фактов не зафиксировано, и я уверен, что их нет. 90% наших сотрудников работают в структуре больше 10 лет, это крепкие профессионалы. Да и если бы они что-то где-то нарушали, поверьте, я бы об этом знал. Я знаю очень хорошо руководителей предприятий, вузов, депутатов всех уровней, и своей репутацией я дорожу.

Сколько в среднем получают ваши подчиненные?


Порядка 5,5 тысяч гривен в месяц на руки плюс социальный пакет, предусмотренный законодательством.
Люди дорожат своей работой.

А вы?


Я за должность не держусь и никогда не держался. Мой портфель, вот тут под столом, он собран.

А чего он там стоит?

Я в любой момент готов уйти и для меня не составит проблемы уволиться. Эту работу я расцениваю в первую очередь, как дополнительный источник знания и опыта. Плюс самореализация. Я человек не из системы. Также хочу сказать, что на многие вещи смотрю не как ревизор, а как экономист. Особо хочу отметить, что в абсолютном большинстве своих начинаний, я чувствую поддержку Главы Государственной аудит службы – Лидии Гавриловой. Это очень важно и наверное, поэтому у нас многое получается.

Периодически всплывают сообщения о вашем возвращении на госслужбу, в частности, в ипостаси вице-губернатора…


Я считаю, что в данный момент времени я здесь полезнее. Все-таки наломали дров наши» реформаторы», есть над чем работать.

Что же они наломали?

Вы представляете, когда председатель Захаровской (бывш. Фрунзовской) районной государственной администрации выписывает себе надбавку в 250% к зарплате, а сверху еще и премию в 250%. Для района это фантастические цифры, это вызывает справедливое возмущение простых людей. И таких реформаторов в районах – не один, и не два. По просьбе губернатора мы провели обследование в Березовском районе: и премии незаконные есть, и топливо списывают. Купили на 100 с лишним тысяч гривен топлива на борьбу с катаклизмами, и оно куда-то делось.

Как делось?

А вот как-то так! Ответственный за это человек пришел и куда-то забрал несколько тонн топлива. И такое много где всплывает. В одном из райцентров в декабре, когда шел снег, по сметам наносили дорожную разметку, а в другом – в феврале по документам косили траву.

Видимо, неплохо накосили… Вы регулярно говорите о прибылях и убытках. А сам-то Южный офис прибылен?

В 2016 году мы себя окупили на 160%. Нашли прямых нарушений и вернули в бюджет более 25 миллионов гривен, в то время как наше содержание обходится в 16 миллионов.

Беседовал Павел Игонин


Посилання на сайт:
https://368.media/2017/04/07/glavnyj-re ... u-ob-etom/

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Тренінг. Олег Муратов. Південний офіс.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 22 май 2017, 16:09

Тренінг «Організація та методика здійснення державного фінансового аудиту окремих господарських операцій»

В Одесі 18 травня 2017 року відбувся тренінг «Організація та методика здійснення державного фінансового аудиту окремих господарських операцій».
Крім керівництва та фахівців апарату Південного офісу Держаудитслужби, у заході взяли участь представники центрального апарату Держаудитслужби на чолі з директором Департаменту державного фінансового аудиту окремих господарських операцій Світланою Аніщенко, заступник директора Департаменту державного фінансового аудиту окремих господарських операцій Держаудитслужби Наталія Глущенко, заступник голови Одеської обласної державної адміністрації Світлана Шаталова, представники Північного офісу Держаудитслужби, управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
З привітальним словом виступила заступник голови Одеської обласної державної адміністрації Світлана Шаталова, яка підкреслила, що Одеська ОДА і Південний офіс Держаудитслужби плідно співпрацюють на виявлення та усунення фінансових порушень в області, а також висловила впевненість у подальшій ефективній взаємодії.
Тренінг відкрив начальник Південного офісу Держаудитслужби Олег Муратов, який зазначив, що державний фінансовий аудит окремих господарських операцій є формою попереднього і поточного контролю, який спрямовується на попередження та виправлення порушень, а не на їх кінцеву констатацію та накладення штрафних санкцій.
Особливістю такого аудиту є те, що його запровадження передбачає здійснення безперервного контролю безпосередньо на об'єкті аудиту шляхом аудиторських процедур найбільших транзакцій суб'єктів господарювання на стадії прийняття управлінського рішення, тобто до моменту безпосереднього витрачання фінансових і матеріальних ресурсів.
Директор Департаменту державного фінансового аудиту окремих господарських операцій Держаудитслужби Світлана Аніщенко поінформувала присутніх про основні результативні показники проведення аудиту, охарактеризувала основні типові порушення, що фіксуються державними аудиторами, та окреслила основні напрями розвитку аудиту.
Окрім того, окремі аспекти методології проведення аудиту, звіт про його результати у своїй доповіді висвітлила заступник директора Департаменту державного фінансового аудиту окремих господарських операцій Держаудитслужби Наталія Глущенко.
На заході також розглянуто процедури операційного аудиту та порядок їх проведення, проаналізовано ефективність операційного аудиту, висунуто пропозиції щодо підвищення дієвості такого контролю.
У заключному слові Світлана Аніщенко зазначила, що аудит окремих господарських операцій – це той важливий напрямок, в якому аудитори повинні працювати зосереджено, і побажала учасникам тренінгу плідної роботи та успіхів. Вона відмітила, що такі заходи допомагають краще проаналізувати та оцінити проблеми, які виникають, і що вкрай важливо – знайти оптимальні шляхи вирішення цих проблем.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Телефонне спілкування з державним аудитором.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 26 май 2017, 14:49

26.05.2017 року з 15.00 до 16.00 «Пряма телефонна лінія» за телефоном 0552 223874. На запитання відповідатиме заступник начальника відділу контролю у галузі промисловості, енергетики, транспорту, ЖКГ, інфраструктури, зв'язку та фінансових послуг Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Денисенко Вікторія Борисівна.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Державні закупівлі.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 31 май 2017, 16:02

Аудитори Херсонщини попередили у Великокопанівській сільській раді зайве витрачання 2,5 млн грн на закупівлю автогрейдера

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області
Фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області задля оперативного попередження порушень у сфері публічних закупівель дослідили закупівлю автогрейдера, очікуваною вартістю 2,5 млн грн, який хотіла придбати Великокопанівська сільська рада.

У торгах взяли участь 2 учасники, однак пропозиція переможця торгів не відповідала вимогам тендерної документації і мала би бути відхиленою. Зокрема, ця пропозиція не відповідала технічним вимогам до автогрейдера, викладеним у тендерній документації. Окрім того, переможець торгів не надав копії сертифікату відповідності на товар, аби офіційно підтвердити наявні технічні та якісні характеристики автогрейдера, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.

Тендерний комітет Великокопанівської сільської ради визнав виявлені державними аудиторами порушення і вирішив відмінити згадану процедуру закупівлі та провести нову.

Загалом від початку 2017 року фахівці Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області за результатами аналізу публічних закупівель (без виходу на об’єкт контролю шляхом запиту документів) попередили порушення у сфері закупівель на загальну суму майже 30 млн грн.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.

Аудитори протидіють корупційним проявам.

Сообщение ПСУ ПО ДАСУ в області » 27 июн 2017, 12:47

Антикорупційні заходи протидіють зловживанням серед посадовців бюджетної сфери - державні аудитори

Прес-служба Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області

У Херсоні активізовано роботу з Південним офісом Держаудитслужби з упередження корупційних проявів серед посадових осіб. Державні аудитори беруть участь у нарадах, планових і позапланових навчаннях з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства.

Мета таких заходів – упередити виконання незаконних рішень працівниками, недопущення конфлікту інтересів на підконтрольних об’єктах. Особлива увага – практичним завданням. Наприклад, на знання розділу Кримінального Кодексу України «Злочини у сфері службової діяльності».

Під час проведення контрольних заходів державним аудиторам заборонено, як і всім державним службовцям, використовувати службове становище в приватних інтересах.

Таким чином, перед началом кожного контрольного заходу, у всіх підрозділах Управління, проводяться інструктажі стосовно неухильного дотримання вимог антикорупційного законодавства. Крім того, в обов’язковому порядку здійснюються записи у спеціальному Журналі про ознайомлення аудиторів і інспекторів зі спеціальними обмеженнями, встановленими Законами України «Про запобігання корупції» та «Про державну службу».

Загалом, від початку року, в засобах інформації розміщено понад півтори сотні матеріалів антикорупційного змісту із зазначенням «телефону довіри» державних аудиторів Херсонщини 0552 26 36 28.

До речі, від протягом січня-травня 2017 року заради протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, держаудитори надіслали відомості до Державної служби фінансового моніторингу України про виявлені на об’єктах фінансові операції, що підлягають фінансовому моніторингу, на загальну суму 9,1 млн грн.

ПСУ ПО ДАСУ в області
Частый гость
Частый гость
 
Сообщения: 263
Зарегистрирован: 04 янв 2017, 14:47
Благодарил (а): 28 раз.
Поблагодарили: 0 раз.


  • Схожие темы
    Ответы
    Просмотры
    Последнее сообщение

  • Реклама

Вернуться в Разное

  • Реклама
Херсон 2017